7 Şubat 2009 Cumartesi

parti

Bugün yolda DSP'nin afişi karşıladı beni "Allah'ın Izniyle, Atatürk'ün Izniyle, Ecevitin Işığıyla"..

P'lere girmişken CHP'nin 'her mahalleye Kuran kursu' açılımını duymayan kaldı mı? Çarşaflı teyzeler parti rozetelerini çıkarma toplantısı yapınca yeni açılım gerekti sanırım. Sakın her mahalle birazcık fazla değil mi demeyin - bugün de 'Kuran eğitimine karşı çıkma tehlikeli bir laiklik anlayışı' demiş Baykal. ''İnsanların kılık kıyafetleriyle siyasi tercihlerinin farklı olabileceği fikri; toplumda kabul görmüştür, insanların kılık kıyafetleriyle etiketlenmesine, dışlanmasına karşı bir tavır olarak ortaya çıkmıştır. Bu yaklaşımın Türkiye için yararlı olduğuna inanıyoruz''
...


Kılıçdaroğlun'dan 'Adalet anlayışımız hazreti Ömerin adalet anlayışıdır' da güzel.
(Aynen Melih Gökçek'in Ankara'nın su kuyruğunda olduğu gün "Ankara'ya suyu BİZ getirdik" demesi gibi)

Bush'suz Jon Stewart ne eder, (acaba bi 4 sene daha mı kalsa;) demiştim ama gitti adam, ve ben hala mutluyum.
Ama ben CHP'siz ölürüm, major depresyona girerim, orası kesin.
Allah (ve laiklik) başımızdan eksik etmesin.


--(Bu arada (AKP'nin milletvekili çıkarmadığı tek il olan) Tunceli'de su şebekesi olmayan köye yapılan çamaşır, bulaşık makinesi yardımını izliyorum. Köyde yol olmadığı için beyaz eşya kamyonu yolda kalmış, varınca da keçilerin ahırına kaldırılmış makinalar.
Ne diyelim, CHP bizi eğlendirmeye, AKP'de hizmet etmeye devam etsin. Birilerinin dediği gibi ''Keşke her sene seçim olsa'')

Bi de bunu buldum şimdi Ömer Enis'ten.
Youtube'u açtıracak, her mahalleye metro yaptıracakmış:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder