3 Şubat 2009 Salı

ben çektim onlar da çeksin

Şu yemekteyiz programını herkes en az bir kere izlemeli. (Reytinglere bakılırsa- benim dememe mi kaldı?)
Bu akşam yarım bıraktım yanımda gökdelen olumuş kitapları, izledim.

"Yemeklerimi mutlaka hayatıma empoze ederim"
"Koltuklarım zebra desenli, leopar değil, çünkü ben de zebra kadar duygusalım"
"Hamiyet hanımın çenesi olsa da ben çeneme güveniyorum"..
Yarışmacılar masaya oturur oturmaz bardaklara saldırır herkes, parmak izi vs. bulmak için.
'Eğlence' bekleyip de karşılarına oryantal yapan erkek yarışmacı çıkan misafirlerin yüzündeki gülümsemeye benzer şeyi görmelisiniz.
Hele o Carrefour'da yapılan ayaküstü reklama bayılırsınız.

İzlemem! Asla! diyorsanız bari ekşi sözlüğe bir göz atın. Ya da programın aslına bakıp bu ne kibarlık, reyting derdiniz yok mu sizin? diye merak edin. Ama onlar yemekten ne anlar dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder