26 Ocak 2009 Pazartesi

Bugün



* Issız Adamı izledim. Hiç beğenmedim. Mustafa Hakkında Herşeyi tekrar izleyesimi getirdi.
*Yapmak istediklerimin çok fazla ve zamanın çok kısa olduğunu hatırladım. Böylece yapmak istediğim birşey daha buldum. (Pek el değmemiş bir dikiş
makinasını satmak).
*60. kez okulun Notlar sitesine baktım.Boşuna.
(Ben büyüyünce öğrenci işlerini katletcem).
*Internet bağlantımın bir kere daha kesilme durumunda benim kafamın içindeki bağlantıların da kopma ihtimalini düşündüm.
*İktisatı bırakıp fotoğrafçılık okuyacak olan arkadaşın haberini aldım, Ben de okulu dondurup htmlcss mi okusam ney.. gibi birşeyler dedim. (sanki ona sıra gelir de..)
*Sandalyeme (Zara'dan alışveriş yapan veletlere özenilerek) alınan bir bebek yastığı da yaramadı..Bu gidişle kambur olup Ikea'ya dava açcam.
*Acilen bir Türkçe 'spell check' ayarlamam gerektiğini fark ettim. Too much gavurca hasta etti beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder